!!!☢ musfirahmohamed  ツ ©!!!

I never built these walls to keep people out. I built them to see who cares enough to take the time to knock them down.♥

Saturday, June 25, 2011

♥mafia oooo mafia♥

agaknye bahaye ta kalo aku cite sal mafia lam nie...tp ta rase bahaye..sejara penubuhan mafia kat rps tuh tlah dasaskan oleh chu'a ngn umi tyme aku nga tdo lam lab chemist tuh...sape soh pembelajaran ary tuh mmbosankan plus keadaan lab yang agak suram nd mnakotkan...chu'a yg buat organisasi mafia lam notebook aku...mentang2 aku sorng  je yg rajin bwk notebook tok sesi penyontengan lam kelas...tp aku rase perangai aku nakal mase kelas chemist je ...hakikatnye aku mmg nakal...hahaha....nnt la aku scan crta organisasi mafia tuh...mls nak senaraikan....notebook tertinggal kat oztel...tu pon boley ckgu kate aku nie tak de masalah kat skolah mase sesi runding cara ngn perents...serius kelaka...tu yang best tuh....da la jdi org yg last skali sbb mak aku dtg lambat...so bartambah panjang la mase tok ckgu komen sal perangai aku lam kelas....nd aku dpt positive comment...tu yg aku suke tuh...yg negative pon sal aku unorganize myself...mmg best la kan smpai 2 org ckgu komen sal aku....hehehe...dotdotdot...tringat mase buat NIE ary tuh...group yg plig last anto lam kelas tuh...mane taknye...nak print gamba plus text tp printer kat skola buat hal...almaklomla group aku sume budak oztel.....aku, mimi, a'a ,achik nd genit....tp ade satu gamba tu comey sgt.....tp lam pendrive aku,..ta msok lam kom ag....ckp sal pendrive...tau ta aku snggop korbankan pendrive aku semate mate na buat NIE ni.....baru igt na bukak pendrive tuh after beli tali yg agk sesuai......huaaaaaa....ta pe la...bukn slalu pon aku buat pengorbanan...hahaha...in just about 2 weeks after the holiday...mcm2 yg jadi....smpai aku terpakse jd babysitter for pn saadiah children...kalo baek tak pe...nie nakal cm aku jugak...haha...ngaku lak aku nie nakal....kalo sorng tak pe nie 2 org....smpai aku yg gile lyg deme tuh....2 ary lak tuh....ade ke patot due2 panjat aku mcm panjat pokok.....kalo panjat pokok aku ta kesah....da la mase diorng pnjat pokok kt dpn tngge library tuh boley jatoh...naseb baek ta nangis...kalo nanges ap aku na jawb ngn mak diorng....ok fine ..the end of the story....haha...

No comments:

Post a Comment

Followers