!!!☢ musfirahmohamed  ツ ©!!!

I never built these walls to keep people out. I built them to see who cares enough to take the time to knock them down.♥

Wednesday, December 1, 2010

♥welcome december♥


its 12.01 hours of first december  2010...
x tau pehal exited sgt..
maybe sbb baru abes jwb UKKM pagi td yg hmpir meragut nyawe *baget je
skali skale perasan msok bulan baru
kalo sebulan yg lepas aku tuleh pasal x pasan yg buln 10 lame sgt
kali nie aku nk ckp yang x sangke aku post banyak topik 
yg agk lebih kpd lepas geram taupon menunjuk prasaan
entah la nape mase aku nuleh post nie tetibe radio kt lptop nie maen lagu Carlifonia gurls
entah la pehal aku nk ckp aku x suke lagu tu
maybe ade sjarah silam disbalik lagu nie....*aku pon x pasti kesahihannye
hahahahahahahahahaha.
kekadang lawak jugak..\
manyak sgt misteri disebalik sume lagu kt dunie nie...
""misteri belom terungkai,,tetibe rahsia pulak datang menyimpul""
*petikan buku
hahahahaha
da la nnt buan jan plus taon baru nnt lak buat post gile cm nie..haha
bye2...




^
^^^
^^^^^
||
||
||
||
p/s: petikan diatas tidak ade kene dengn kenalan saye kalau anda sume terase.....kalau nk terase jugak teroskan niat anda yang menyakitkn aty tu....saye dengn ini tidak akan bertanggungjawab atas ketidakpuasan aty anda terhadap saye.....ape2 pon saye mengucapkn terima kasih kerana terasa....haha...




adios amigos

No comments:

Post a Comment

Followers