!!!☢ musfirahmohamed  ツ ©!!!

I never built these walls to keep people out. I built them to see who cares enough to take the time to knock them down.♥

Sunday, December 5, 2010

♥waiting 4 2011♥


ok fine..
maybe terlalu awal nk cakap mende nie
semenanye aku nk tunggu ape jadi ngn 2011
coz aku still buntu plus dilema
cmne la boley jadi cmnie
cmne aku boley setuju lam mase yg same aku diwasiatkn
hush...kang aku lari tempat laen kang mmg kene
""kanan kiri atau kedua duanya skali""
tp hakikatnye nie mmg x boley kedua duanye...
coz due2  perkara dari bidang yang same yg x patot aku ceburi
huaaaaaaaaaaaa
pehal la aku boley lupe ttg janji 2010 sedangkan aku akn ke 2011
*korng x yah ppaham pon x pe
kalo la ade kemba boley seperate
kalo boley belah bdan pon ok jugak
tapi x boley..mati la aku cm tuh
hurm...barserah je larh
nk uat cm ne erk
asalkn aku x kene tembak sal mnde nie dah la....
*telebey bayang lak aku nie
hurm......

^
^^^
^^^^^
||
||
||
||
||


p/s: sesape agk2 kenal ngn doktor saket jiwe memane tolongla recomand kt aku...mmg da tahap critical da nie...kalo ckp kt korng mmg la senang korng jwb "ikot aty ko la"...tp aku pikir kedue due belah pihak....da la aku ckp kt dorng cm aku jnji,,,hush...tp aku x pnah nk jnji....hurm

No comments:

Post a Comment

Followers