!!!☢ musfirahmohamed  ツ ©!!!

I never built these walls to keep people out. I built them to see who cares enough to take the time to knock them down.♥

Tuesday, November 12, 2013

boring

assalamualaikum . .
aku rasa dah mcm 3 bulan aku buat previous post tu . . padalah baru 12 hari . freaking boring punya cuti . tapi bila balik melaka kene menghadap MUET paper on the first day . tapi bila duduk lama2 kat rumah rasa dah mcm takda aktiviti nak buat . internet pon boleh bosan kalau ngadap tiap hari . TV pulak takda cerita best . balik2 cerita indon . tak pon hindustan . makin kerap pulak aku tengok astro tayang hindustan . selama ni tak la sekerap tu . mebius pon asyik ulang episod dalam laut tu . memang tak sampai 5 minit aku tutup terus lah kan . seminggu kat rumah rasa mcm 1 sem kat matrik . maybe lagi cepat . tup tup dah PSPM . masa terbang mcm tu je . aku tak sempat nak tau nama leturer yg ngajar lecture chemist . bukan tak amek tau tapi sapa suruh dia rotate dengan ketua unit . dapat pulak chapter yg pendek je kat dia . memang aku lupa lah nama dia tu . sedar2 je silibus dah habis dan dah start study week dah pon . seriously terasa kejam .




  just saying

No comments:

Post a Comment

Followers