!!!☢ musfirahmohamed  ツ ©!!!

I never built these walls to keep people out. I built them to see who cares enough to take the time to knock them down.♥

Sunday, February 10, 2013

update

assalamualaikum . . .
ada news terbaru about tarikh pengumuman keputusan SPM 2012 .  kalau dulu berita kata 22 march tapi yg terbaru 20 march . just wait for the exact date for the pengumuman . and whenever it is , it still be my worst nightmare  . btw HAPPY CHINESE NEW YEAR . lupa pulak nak wish walaupun semalam dah berkumandang mercun jian2 depan/blakang/kiri/kanan rumah aku main . and after the CNY , i'll be continuing my driving classes . for 10 hours . berapa minggu lagi aku tak tau lah . tapi rasanya dah dekat 3 minggu after the theory class . tengok je la nanti . dan sementara menunggu kelas tu , timbul satu tabiat baru dlam diri aku . dulu aku jadi hantu tembikai , sekarang aku jadi hantu agar2 . boleh dikatakan tiap2 hari aku rasa nak makan agar2 . and everytime aku buat sure ade tukang makan . huh . lepastu makan ice cream kon RM1 . sedap pulak aku rasa . tiap2 hari suruh adik aku belikan sampai stok ice ceram vanila kat kedai tu dah habis . hahaha...
  dah sampai tahap selsema dah ni . . tiap hari 2 kon ice cream aku telan

No comments:

Post a Comment

Followers