!!!☢ musfirahmohamed  ツ ©!!!

I never built these walls to keep people out. I built them to see who cares enough to take the time to knock them down.♥

Sunday, October 9, 2011

exam world

assalamualaikum....


hahaha...berjaya edit gambar kat atas tanpa sebarang kecacatan yg ketara.....gamba yg sebena boleyh tgok kat LINK .....compare and contrast the pic...haha....the date is just to all form 4 RPSIAN....
nasihat terakhir buat rakan2 "seperjuangan" *sejak bile aku pandai buat lawak nieyh


ingatlah  jgn lupe study untuk menyambut kedatangan minggu perperiksaan...hahaha...
actually na upload jadual exam...mmg da ade...tp kecik..kalau enlarge jadual tuh jd ta cantik....so mls na upload....photostat jadual sendiri erk...
post kali nieyh banyak lak gambo.....jap2..na masok ag 1 gambo


haha....kalo boleyh letak bende nieyh kat pintu studyroom tuh da lame aku cari kat kedai.. *mcm ade je....haha ok fine..exam next week atau lebih sesuai dikatakan lusa atau kalau diikotkan tarikh exam akan bermula ESOK.....arghhhh....bukan tekanan sbb exam da dekat...tp tekanan sebab kenape perlu memulakan exam dengan paper elektif on the first week.....kalau semua soalan semudah ni

\

tak pe la...mmg jawapan da ade lam pale hotak......
tapi pabila soalan telah berubah wajah dan jawapannye kene panjang berjela seperti

DAN


aku dapat rasakan yg testpad kelas akan habis secepat yang mungkin dan tangan aku akn patah untuk menulis denagn cepat mengejar masa yang belom tentu dapat dikejar....hahaha.....tu belom tulis essay lagi....mungkin pada hari tersebut dakwat pen aku akan tinggal suku atau kurang lagi.....dan mungkin aku akan menyesal kalau ta bg habis dakwat pen aku waktu exam tuh.....haha...bile aku da merapu mlm nieyh terok jugak jadinye...da la...na tdo...tetibe ngntok lak.......
LASTLY



No comments:

Post a Comment

Followers