!!!☢ musfirahmohamed  ツ ©!!!

I never built these walls to keep people out. I built them to see who cares enough to take the time to knock them down.♥

Monday, March 14, 2011

♥patut atau tidak♥

urm....buat pertame kalinye aku nk ckp yg omwork yg tinggi menggunung tu da jd bukit.....
mksod aku omwork tu mkn berkurng...
tp yg peliknye akaun aku balance tp jawapn die x same ngn ape yg cekgu bg.....
bile aku check balek x de lak nilai yg aku salah letak
tp kalo salah letak tempt tu berkemungkinan beso jugak
tp kalo sala letk tmpat x de mknenye akaun nk balance
(lari tajok)......
semenanye aku nga pikir nie...
patot ke x aku ckp kt kwn aku yg sorng nie...
aku nk ckp yg...
"ko mmg da brubah sejak ko kwn ngn diorng"
"aku bukn nk halang ko kwn ngn sesape"
"aku x de hak nk marah ko kalo ko kwn ngn diorng"
"ko pon x penah mara aku kwn ngn sesape pon"
"juz aku nk ckp ko mmg betol2 da brubah"
"mmg la aku slaloo buat ko mara"
"aku x nk ko jadi cm dulu"
"aku x nk buat ko ase besalah"
"sori kalo aku terpakse buat cm nie"
"plus sori kalo ade sesape yg terase"
"ary raye nnt aku minx maap"

----------------------------------------------

No comments:

Post a Comment

Followers