!!!☢ musfirahmohamed  ツ ©!!!

I never built these walls to keep people out. I built them to see who cares enough to take the time to knock them down.♥

Friday, February 18, 2011

♥spekulasi♥

aku x tau la ape kene ngene ngn tajok aku nie......
yg pasti aku ase cam sedp lak tajok ary nie....
sepatotnye semalam da aku post...
tp memandngkn aku sebok so x smpat nk post....
so semalam genap la umo aku 16 tahun 0 bulan....
sepatutnye aku smbot kt oztel...
tp disebabkan oleh ade perkare2 yg membuatkn aku nk balek umah so terjadilah kisah ini...
*ape yg aku merapu meraban nie...
aku try nk contact kwn aku kt oztel....
tp cm x de harapan jer...
sume mendiamkan diri....
aku pon dgn hampenye turut mndiamkn diri...
da la mase aku balek ary tu sume pakat nk tacink ngn aku....
dialog diorng..
*mieza : balek la sume org tinggal aku sorng kt sini......
satu je kot yg aku igt.....
hehehe.....x pe nnt aku igt aku tmbah..huahuahuahua

No comments:

Post a Comment

Followers